#PerangiDadahHabisHabisan‬

#PerangiDadahHabisHabisan‬

SELAMAT DATANG..

Sayangi Dirimu, Dadah Membunuh

Sayangi Dirimu, Dadah Membunuh
#ambilkisahambiltindakan

Sayangi Dirimu, Jauhi Dadah

Sayangi Dirimu, Jauhi Dadah
#ambilkisahambiltindakan

01 June 2012

SKUAD 1M ada di mana-mana.........


entri saya kali ni agak peribadi.. 
saya hadir program Hari Sukaneka anjuran sebuah Jabatan Kerajaan di Kajang baru-baru ini..


terhibur jugak melihat keletah kanak-kanak pra sekolah yang bersukaneka di bawah terik matahari...
cuba tengok gelagat mereka..

sarapan dulu sebelum sukaneka..

makan banyak-banyak, nanti lari kuat..

yang ni atlit harapan ...

sedang tunggu VVIP sampaikan ucapan...


baca ikrar diketuai oleh adik Farid, 5 tahun...

sambil baca ikrar, cheers.. click!!


panas terik...
main belon ke, sembunyi bawah belon ni?

cepat lah... saya dah penat ni..

belon pun semua dan meletup..



ok.. ready untuk pelancaran.. VVIP nak lepaskan belon..

cantik...

emm... indahnya


pegang belon tu kuat-kuat kak, nanti terbang pulak..

tengok kat atas semua...


di tengah-tengah orang ramai, 
tiba-tiba saya ternampak sesuatu....
lalu, 
saya tak lepaskan peluang dan klik! klik! klik!


cuba tengok betul-betul apa yang saya nampak...


Ahli SKUAD 1M wanita....

abang SKUAD 1M...


urusetia pun pakai topi SKUAD 1M....

ha... yang ni SKUAD 1M junior.. comel kan..

kan saya dah kata, 
SKUAD 1Malaysia ada di mana-mana...

tahniah semua yang sudah mendaftar ahli SKUAD 1Malaysia.......


maklumat lanjut mengenai keahlian SKUAD 1Malaysia, sila hubungi Bahagian Pencegahan, AADK di talian 03-89112406 / 2415 / 2407



Hidup ini terlalu indah untuk disiakan...
let's think heallth, not drugs..

1 comment:

  1. sekiranya anda mempunyai pengalaman yang sama, emelkan cerita anda beserta gambar ke creativeteampublisiti@gmail.com atau publisiti@adk.gov.my

    anda berpeluang memenangi cenderahati SKUAD 1Malaysia...

    ReplyDelete

selamat tahun baru 2016

selamat tahun baru 2016
#ambilkisahambiltindakan

we are drug free. join us

we are drug free. join us
#ambilkisahambiltindakan

Selamat Hari Raya